۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

۸ نظر:

Hassanali گفت...

بسی زیبا و بسی قابل تقدیر... مگه نه؟ مگه نه؟.... زود!
همه باید اعتراف کنن و لب به تحسین بگشایند هر چه سریع تر!

Persianman گفت...

اصولا اگه ما انتظار تقدیر داشتیم خیلی سال ها پیش این وبلاگ درش تخته شده بود!

ناشناس گفت...

ُسلام
احسنت ... احسنت ...(اينم به دعوت حسنعلي جون و به خاطر گل روي پرشين من)
اما انصافا حال كردم ... خيلي قشنگ بود ...(از همه بيشتر از اونجاش حال كردم كه عكس هاي نشان دهنده تقلب آشكار در انتخابات شوراي صنفي بود ... اي كاش زودتر از اين ها اين عكس ها رو مي ديدم و شايد از اونها جهت ساكت كردن قلدران شوراي صنفي استفاده مي كردم ...
محسن سيفي

tarkhani گفت...

سلام
واقعا خسته نباشيد.
ولي حيف و صد حيف كه با اين سرعت اينترنت ايران اسلامي نبايد انتظار داشت كه بشه عكسا رو نگاه كرد چه برسه به دانلودشون.
بازم ممنون.آخه لنگه كفش هم تو بيابون غنيمته.نه؟!!!

Hassanali گفت...

چی میگه؟ چی؟ کی؟ کسی "مرگ بر دیکتاتور" گفت؟

ناشناس گفت...

شاشيدم تو آريوكيدز و آريوكيدزي.

Persianman گفت...

خداييش اگه يه روز كسي به من فحش نده با خودم مي گم: اي داد بي داد! گويا امروز كار مهمي نكردم يا حرف مهمي نزدم!

شما هم يادت باشه وقتي از اين فحشا مي دي پايين تنت مياد تو دهنت!!! پس به خاطر بهداشت دهان و دندانت هم كه شده چنتا فحش درست حسابي ياد بگير!

ناشناس گفت...

من قبلاً نديده بودم كه عكس خودمم اينجا هست ... ايول بيشتر از پيش دمتون گرم ...
راستي قالب اينجا عوض مي شه اما آپ نمي شه چرا ؟!
محسن سيفي